Vilkår og betingelser som gælder ved handel hos ChipChop
ChipChop

Handelsbetingelser

Sidst opdateret: 9. feb 2022

Generelle oplysninger

ChipChop Danmark ApS
Bådehavnsgade 42P
2450 Kbh S

CVR nr.: 39341689
Telefon: 50 20 52 00
E-mail: hej@chipchop.dk

Betaling

ChipChop Danmark ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Da produkterne er fremstillet til kundens behov bliver det fulde beløb trukket på kortet efter ordreafgivelse, i henhold til Forbrugerombudsmanden. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

VISA-Dankort, VISA og VISA Electron har en beløbsgrænse på DKK 25.000,- for køb i en webshop. Mastercard Guld og Platinum debit og kredit giver mulighed for at købe for henholdsvis 50.000 kr og 100.000 / 250.000 kr.

Vil du købe et møbel som koster mere end 25.000,- og har du ikke Mastercard Guld eller Platinum, kan du tage kontakt til os på 50205200 eller hej@chipchop.dk, da vi så kan tage imod din bestilling ved betaling af faktura.

Levering

Vi leverer gratis til hele Danmark. Møblerne vil blive leveret til døren på adressen, der angives ved bestillingen, medmindre andet er aftalt. Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). Dine varer sendes med et kurerfirma valgt af ChipChop ApS Der er mulighed for levering alle ugens dage. Din ordre vil blive leveret senest 21 hverdage efter bestillingen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. ChipChop Danmark ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Afviste ordre

Da vi producerer specialfremstillede møbler, kan der være tilfælde hvor et produkts mål umuliggør produktionen af produktet, eller gør produktet uhensigtmæssigt at anvende. I sådanne tilfælde vil ChipChop ApS kontakte forbrugeren pr. telefon eller mail, og finde en løsning i fællesskab. ChipChop har dog også retten til at afvise ordren og i dette tilfælde vil pengene blive tilbageført.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Returret

Vi giver vi 30 dages fuld returret, som en ekstra service da vi står helt på mål for de møbler vi laver og gerne vil give dig den ekstra tryghed.

Produktionen af dit møbel går ikke i gang i det sekund du trykker køb. I tilfælde af at du er kommet til at skrive et forkert mål eller har andre rettelser, er det muligt at rette hvis du kontakter os inden for 2 arbejdsdage.

Kontakt os på hej@chipchop.dk eller ring til os på 50 20 52 00 hvis du har ændringer til din bestilling eller vil have nærmere information om hvordan du returnere dit møbel.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, har du 2 arbejdsdage fra købet er lavet til at kontakte os og fortryde købet. Dette skal ske på telefon eller mail, direkte til os, vi sender herefter bekræftelse på mail til dokumentation af fortrudt køb. Efter 2 arbejdsdage fra købet er udført vil købet betragtes som endeligt og kan ikke fortrydes. Efter 2 arbejdsdage klargør ChipChop ordren til produktion, for at kunne levere de købte møbler hurtigst muligt.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til direkte til os via telefon 50 20 52 00 eller mail hej@chipchop.dk Skulle der opstå grund til at gå videre med en klage kan følgende klageinstanser anvendes. Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hej@chipchop.dk

+170 glade kunder

Har købt møbler på mål hos ChipChop

Læs hvad vores kunder siger

Gratis fragt

Vi leverer møblerne til din dør

Læs om levering

30 dages returret

30 dage til at blive forelsket i dit nye møbel

Læs mere om din returret

Vi planter et træ for hvert møbel vi sælger

På den måde giver vi tilbage til naturen

Læs mere om hvorfor vi planter træer