Vilkår og betingelser som gælder ved handel hos ChipChop
ChipChop

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

ChipChop Danmark ApS, Bådehavnsgade 42P, 2450 Kbh S

CVR nr.: 39341689, Telefon: 50205200, E-mail: hej@chipchop.dk

Betaling

ChipChop Danmark ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Da produkterne er fremstillet til kundens behov bliver det fulde beløb trukket på kortet efter ordreafgivelse, i henhold til Forbrugerombudsmanden. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Levering

Vi sender til hele Danmark. Fragtprisen er 500 kr. ved samlet købssum under 10.000 Kr. inklusiv. moms. Ved levering til ikke brofaste øer vil der forekomme et tillæg. Varer vil blive leveret til kanstenen på adressen, der angives ved bestillingen, medmindre andet er aftalt. Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). Dine varer sendes med et kurerfirma valgt af ChipChop ApS Der er mulighed for levering alle ugens dage. Din vare vil blive leveret senest 21 hverdage efter bestillingen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. ChipChop Danmark ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Afviste ordre

Da vi producerer specialfremstillede møbler, kan der være tilfælde hvor et produkts mål umuliggør produktionen af produktet, eller gør produktet uhensigtmæssigt at anvende. I sådanne tilfælde vil ChipChop ApS kontakte forbrugeren pr. telefon eller mail, og finde en løsning i fællesskab. ChipChop har dog også retten til at afvise ordren og i dette tilfælde vil pengene blive tilbageført.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Returret

Der ydes ingen returret på produkterne da de 'fremstilles efter forbrugerens specifikationer' Forbrugerombudsmanden Bilag C.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, har du 48 timer fra købet er lavet til at kontakte os og fortryde købet. Dette skal ske på telefon eller mail, direkte til os, vi sender herefter bekræftelse på mail til dokumentation af fortrudt køb. Efter 48 timer fra købet er udført vil købet betragtes som endeligt og kan ikke fortrydes. Efter 48 timer klargør ChipChop ordren til produktion, for at kunne levere de købte møbler hurtigst muligt.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til direkte til os via telefon 50205200 eller mail hej@chipchop.dk Skulle der opstå grund til at gå videre med en klage kan følgende klageinstanser anvendes. Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hej@chipchop.dk

Vi planter et træ for hvert møbel vi sælger

På den måde giver vi tilbage til naturen

Læs mere om hvorfor vi planter træer

+140 glade kunder

har købt møbler på mål ved ChipChop

Læs hvad vores kunder siger

Dansk design og produktion

Designet efter dine mål og ønsker

Læs om vores design og produktion